نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

درما اف گلد Derma F Gold

  1. مناسب برای انواع پوست است.
  2. سه عملکرد پاکسازی،لیفتینگ و تغذیه ی پوست را بر عهده دارد.
  3. لکه های روی پوست را درمان می کند.
  4. دستگاه درما اف گلد را می توان به صورت مکرر شارژ کرد.
  5. به تلفن همراه متصل می شود و پوست را آنالیز می کند.
  6. سلول های مرده را پاکسازی می کند.
  7. عملکرد محصولات مراقبت از پوست را افزایش می دهد.
  8. از چین و چروک و آکنه و منافذ باز پوست جلوگیری می کند.
  9. جوانسازی و لیفت پوست

دستگاه درما اف

دستگاه درما اف از وسایل نوین در عرصه زیبایی صورت بوده که عملیات های مختلف را جهت پاکسازی و برگرداندن پوست به حالت شادابی انجام می دهد.

اتو صورت درما اف چیست؟

با توجه به اهمیت زیبایی در میان مردم، در طول سال ها دستگاه ها و کرم های مختلفی برای زیبایی پوست اختراع شده اند، اتو صورت یکی از وسیله های جدید و مدرن بوده که برای رفع نواقص و آسیب های پیش آمده بر روی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که می دانید پوست انسان به مرور زمان دچار مشکل می شود، این مشکل می تواند به عدم مراقبت از پوست برگشته و یا گاهی تاثیر گذر ایام باشد، با استفاده از اتو صورت می توان مسایلی مانند تیره شدن زیر چشم، گود شدن زیر چشم، انواع مختلف لکه ها بر روی پوست، و حتی پف دور چشم را تا حدود زیادی از بین برد.

دستگاه درما اف

وجود یک‌لکه بر روی پوست می تواند شفافیت و زیبایی ظاهری را مساله دار کند، گاهی لکه در نتیجه تجمع سلول های مرده پوست به وجود می آیند، روزانه سول های زیادی از پوست مرده و سلول های جدید جایگزین آن می شود، اتو صورت این قابلیت را داشته که سلول های مرده را از سطح پوست جدا کند و به پوست یک شادابی دلپذیری بدهد.

انواع دستگاه های اتو صورت

در بازار می توان انواع دستگاه های اتو صورت را پیدا کرد، اما این تنوع و گوناگونی محصول باعث سردرگم‌شدن شما خواهد شد زیرا همواره این دغدغه را دارید که کدام نوع اتو با کدام‌نوع برند نسبت به دیگر محصولات کارایی بهتری دارد، به همین دلیل کار انتخاب برای شما سخت خواهد شد

به شما پیشنهاد می شود که از دستگاهی برای اتو صورت خود استفاده کنید که افراد زیادی از آن رضایت داشته باشند، دستگاه درما اف، توانسته جای خود را در میان مشتریان باز کرده و به یک برند محبوب تبدیل شود، از آن جا که خروجی کار با اتو یا دستگاه درما اف مورد تایید استفاده کنندگان این محصول بوده می توان گفت نسبت به سایر دستگاه ها دارای مزیت است، دستگاه اتو درما اف، بدون این که به پوست آسیب برساند و یا اینکه چربی های مفید پوست را از بین ببرد، پوست شما را به صورت عمقی پاکسازی خواهد کرد.

دستگاه درما اف چیست؟

دستگاه درما اف، نوعی اتوی مخصوص صورت می باشد که کار اصلی آن انجام یک سری فعالیت ها در جهت احیای پوست است، اتوی صورت درما اف در برابر ابزار و وسایلی به وجود آمده، که ممکن است با روش های سخت گیرانه پوست را دچار مشکل کنند،

به همین دلیل متخصصان این محصول در پی آن بر آمدند تا وسیله ای به وجود آورند که در عین ایجاد زیبایی و تمیزی برای پوست، پوست را با مشکل و حتی بیماری مواجه نکند، این محصول اتوی صورت درما اف است که دقیقا بدون آسیب رساندن جزیی شما را به هدفتان که زیبایی پوست بوده، می رساند.

فواید و و عوارض استفاده از دستگاه درمااوف

ما انسان ها از یک سنی به بعد ناگزیر به استفاده از وسایل مواد و تجهیزات برای برگست شادابی پوست خود هستیم پس بهتر است که با فواید و عوارض دستگاه هایی کمک کننده به پوست که یکی از آن ها درما اوف بوده، آشنا شویم.

دستگاه درما اف بیشتر از آن که برای پوست شما عوارض داشته باشد، فواید زیادی دارد، البته نمی توان منکر عوارض برخی از محصولات شد، قاعدتا دارویی هم که برای درمان بیماری مصرف می کنید ممکن است بر روی یک اندام دیگر شما تاثیر داشته باشد، در اینجا ابتدا مزایای دستگاه درما اف را بیان کرده ولی صرفا به گفتن مزایا اکتفا نمی کنیم ‌و شما را با عوارض آن نیز آشنا می سازیم.

دستگاه درما اف

کلاژن ها نقش مهمی در جوان سازی پوست دارند در برخی از موارد پوست با کمبود کلاژن روبرو شده و این کمبود کلاژن باعث می شود که پوست شما دچار پیری شود، فایده ای که در این زمینه اتوی صورت درما اف دارد این است که عملیات کلاژن سازی را با بهترین کیفیت برای پوست انجام داده به طوری که جوانی به پوست شما بر گردد.در برخی از اوقات مشاهده می کنید که پوست صورت از حالت سفتی طبیعی خود خارج شده و دچار افتادگی است، مزیت دیگر دستگاه درما اف برطرف کردن شلی و افتادگی به وجود آمده هست.

ممکن است از بین رفتن براقیت در پوست به دلیل کم شدن ویتامین های موثر مختلف باشد، درما اوف این قابلیت را داشته که مواد ویتامینه را به درون پوست منتقل کرده و براقیت را به پوست شما برگرداند.

عوارض استفاده از دستگاه درما اف

عوارض درما اف به زمانی بر می گردد که فرد دچار مشکلاتی بوده که آن مشکلات با استفاده از درما اوف تداخل داشته باشد، به این صورت که اگر در طول زندگی از اگزما رنج می برید و یا اینکه درگیر قند بالای خون هستید و یا اینکه قسمتی از پوست شما زخم شده، نباید از درما اوف استفاده کنید.

تشخیص دستگاه درمااوف اصلی از تقلبی

درما اوف نیز مانند خیلی از محصولات اصلی و تقلبی دارد که موقع خرید باید دقت کافی در انتخاب و البته قبل از آن دانش کافی درمورد انتخاب صحیح را کسب کرد. یک مورد مهم که می توانید برای تشخیص دستگاه درما اف اصلی از تقلبی به کار ببرید این است که قبل دادن پول و خرید محصول از فروشنده بخواهید که درما اف را روشن کند، خوب به صدای درما اوف گوش دهید متوجه خواهید شد که به غیر از ویبره یک صدای تداخلی نیز درآن وجود داشته که همان صدای تداخلی با ویبره یک عامل مشخص برای تشخیص درما اف اصلی از تقلبی بوده و وقتی انعکاس آن صدا به گوشتان رسید اقدام به خرید درما اوف کنید چون اصلی است.

نحوه کار با اتوصورت درما اوف

قبل از هر کاری باید یاد بگیرید که چطور دستگاه را خاموش و روشن کنید، مانند هر دستگاه دیگری درما اوف نیز دکمه خاموش و روشن داشته که عموما به صورت لمسی است، بعد از روشن شدن درما اف کمی تحمل کنید تا چراغ پاکسازی فعال شود، سپس اقدام به انجام عملیات با دستگاه درما اف کنید.

می توانید از افراد متخصص در این زمینه که سال ها فعالیت کرده اند کمک گرفته تا ناآگاهی، پیامد هایی برای شما به بار نیاود. قطعا با یک بار آموزش استفاده از دستگاه درما اف می توانید سال ها برای خود با استفاده از این دستگاه عملیات پاکسازی را انجام دهید.